środa, 11 września 2013

Niebiesko - zielono....

......lub zielono - niebiesko. Już od dawna miałam ochotę na taką kolorystykę. Uważam że te kolory świetnie ze sobą współgrają. Zestaw caprice oraz kolczyki w stylu pop art :) zrobione już raz - patrz tu .
Muszę przyznać, że foto samych kolczyków, nie jest do końca takie jak bym chciała ale..... tych obiektów do fotografowania już nie mam. Więc musi być takie jakie jest.

aaaaaaaaaaa i szykujcie się na moje pierwsze candy :))) już niedługo. Do wygrania będzie.....a nie. Nie powiem teraz. Potrzymam Was w napięciu .... :)








9 komentarzy:

  1. Piękna! Bardzo udane zestawienie kolorów - ciężko jest dobrać odpowiedni odcień, ale Tobie się udało bezbłędnie! Nie mogę się doczekać candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te kolory razem (i oddzielnie) Dziękuję za pochwałę :)))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, zresztą "kapryśne" poprzedniczki wszystkie były obłędne! Z niecierpliwością czekam na candy.
    I tak z ciekawości zapytam: ile czasu potrzeba na wykonanie takiej bransoletki? Zabierałam się za nią już nieraz, ale jakoś nie wyszło to nigdy poza plany... ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Różnie się schodzi bo zależy od koralików np. niektóre 11 (opaque szczególnie) mają ciężko przejść przez igły (choć używam cienkich do koralików) ale ok. 5-6godzin to tak lekko trzeba liczyć na bransoletkę. Ja już się wprawiłam, więc bransoletka powstaje na dwóch żyłkach, na jednej siatka a na drugiej wypełniam :)

      Usuń
  3. Jak patrzę na Twoje caprice to sobie myślę " ta najładniejsza". Potem widzę następną i znów to samo przychodzi mi na myśl.Każda jest piękna, wyjątkowa, niepowtarzalna. Cudownie połączyłaś kolory. Masz ogromny dar :))I czekam na candy z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też tak mam , każda następna jest ładniejsza od poprzedniczki :)))

      Usuń
  4. mój ulubiony zestaw kolorystyczny! piękne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) KOlczyki na zdjęciu są ładne ale na żywo rewelacyjne :))))

      Usuń
  5. Podziwiam wykonanie i dobór kolorystyczny,bransoleta jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...