środa, 10 lipca 2013

Zdolniacha :)

Dziś zaskoczył mnie bardzo miły komentarz od Coral Amour ;) Jest mi ogromnie miło, że w końcu ktoś wg mojego tutka zrobił caprice ;))) To cieszy, naprawdę. I przyznam że powiedziałam WOW ! jak zobaczyłam efekt !  Zresztą zobaczcie sami. Warto zapamiętać stronę, zobaczcie te drzewka ! lub te naszyjniki na druciku ! Piękne, oryginalne prace , gratuluję talentu :))
PS. ja sama mam w planach zrobienie bransolety z zieleni i niebieskości, uwielbiam te kolory..... ale kiedy będę miała czas? Nie wiem. Na razie podziwiam zielenie i niebieskości w Coral Amour ;)

1 komentarz:

  1. Robisz piękne caprice, to wiadomo. Wzór jest świetny, a Twój tutorial dobrze prezentuje jak ją zrobić krok po kroku. Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...