wtorek, 21 maja 2013

Kuferek made by Kwiatkosia

Troszkę ponad tydzień temu miałam zaszczyt gościć Kwiatkosię. Spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze i mam nadzieję że nie było jednorazowe. Trochę wcześniej zamówiłam u Kwiatkosi kuferek na biżuterię. Nadal jestem pod wrażeniem misterności wykonania. Nie zgodzę się, że to tylko przyklejanie serwetek, to trzeba być mistrzem w tym i znać tajniki dekupażu. Tak jak pokrycie patyną - rewelacyjnie to wyszło !  Jak dla mnie - czarna magia (być może - na razie) ;) . W każdym razie służy mi już od ponad tygodnia z czego jestem ogromnie zadowolona...... ;)
aaaaaa jeszcze, dostałam również kolczyki, cudnej urody oraz bardzo lekkie ;) dzięki :)
 W każdym razie jak macie ochotę na coś z dekupażu to śmiało Ją polecam - świetna robota ;))))
Kuferek wykonany techniką dekupażu- w soczystych kolorach z motywem który uwielbiam. Ma trzy warstwy, dwie z podziałkami a dolny pokład zarezerwowany na naszyjniki. Bardzo podobają mi się motywy ozdobne w przedziałkach :)






2 komentarze:

  1. Teraz kolczyki wyglądają zdecydowanie lepiej ;) Cieszę się, że kuferek się podoba i służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki poprawiłam , to fakt. ale to tylko kosmetyka. Twoje wykonanie, jak było- tak jest bezbłędne ;)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...